7.1. Conform O.U.G. nr. 34/2014 Clientul/Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a preciza motivele și fără a suporta penalități.

7.2. Perioada de retragere expiră după (paisprezece) 14 zile și se calculează începând cu ziua în care Clientul/Consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către Client/Consumator, intră în posesia fizică a produselor.

7.3. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul/Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. Datele de contact ale Vânzătorului sunt următoarele:

Denumire societate: SC SUPREMO SPORTS SRL

Adresa: Localitatea Ploiesti, str. Anotimpului, nr.1, bl. 38B, sc. B, et. 3, ap.33, județ Prahova .

 E-mail: contact@supremo-sports.ro

Telefon: 0771 092 981

7.4. În acest scop, Clientul/Consumatorul poate folosi modelul de retragere atașat în Anexa nr. 1, însă folosirea lui nu este obligatorie.

7.5. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să fie transmisă de către Client/Consumator comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

7.6. În cazul retragerii Clientului/Consumatorului, Vânzătorul va rambursa orice sumă[1] pe care a primit-o de la Client/Consumator, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea de către Client/Consumator a unei alte modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Clientului/Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.

7.7. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de Client/Consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

7.8. Costurile aferente serviciului de curierat, dacă respectiva comandă nu a beneficiat de transport gratuit, nu sunt returnabile[2].

7.9. Livrarea standard se consideră livrarea oferită gratuit de flota S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A. (SAMEDAY) pentru comenzi mai mari de 500 Lei.

7.10. Rambursarea va fi efectuată folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul/Consumatorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare și nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

7.11. Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul va primi înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul/Consumatorul furnizează dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

7.12. Condițiile dreptului de retragere se aplică doar clienților/consumatorilor persoane fizice, definite de dispozițiile O.U.G. nr. 34/2014 (art. 2 pct.1).

7.13. Clientul/Consumatorul va suporta costul direct al returnării produselor și este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului.

7.14. Clientul/Consumatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

7.15. La solicitarea și cu acordul Clientului/Consumatorului, Vânzătorul poate recomanda Cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă.

7.16. Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

7.17. Nu pot fi returnate produsele care:

  • au făcut obiectul unei comenzi speciale;
  • au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;
  • au fost confecționate după specificațiile Clientului/Consumatorului (de exemplu: nuanțarea produsului în culoarea dorită de Client/Consumator);
  • prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură;
  • au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre;
  • sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.
  • produsele care se pot deteriora sau expiră rapid.
  • produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător (exemplu: lenjerie intimă)
  • produse care sunt inseparabil amestecate cu alte elemente

7.18. Vânzătorul va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil (de exemplu, produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia etc.).

7.19. Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm sa ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: contact@supremo-sports.ro

7.20. Aceste prevederi se completează cu Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.